неделя, 26 юни 2011 г.

Four feathers…or more.






Шал, очила, колан, чанта/scarf, sunglasses, belt, purse-vintage; колие/necklace-неизвестно/unknown; панталонки, потник, пръстен/shorts, top, ring-H&M; сандали/shoes- Tendenz.

Няма нищо кой знае колко особено в тоалетът, който публикувам днес. Просто отдавна ми се иска да ви покажа новото колие, с което се сдобих…преди около месец. Харесаха ми перата (към които си имам далечни и нескрити симпатии) и фактът, че може да се заложи на него като акцент, тъй като е по-обемно. Шалът на главата е своеволна препратка към хипи-боха стилът, а чантата ми е много любима, намерена из къщните скринове. Надявам се да ви хареса J

There’s nothing so interesting in the outfit I’m posting today. I just wanted to show you this necklace I bought about a month ago. I like the feathers (towards which I feel unhidden sympathy) and the fact it could play the role of an accent in an outfit. The scarf on my head is a link to the hippy-boha style and the purse is a favourite, found somewhere at home. I hope you’ll like it J

Kisses.
Tony SHT.

6 коментара:

  1. Страхотен бохемски тоалет :)Чантичката ми е фаворит ,а и сандалите отдавна са ми харесали,но все забравям да споделя.Успя ли да намериш Твоята шапка?

    ОтговорИзтриване
  2. Колието наистина е много интересно и определено хваща окото - подходящ акцент е.
    Но най-много ми харесват сандалите =)

    ОтговорИзтриване
  3. Комбинацията е страхотна, бохемският стил е перфектният за лятото. А колието е уникално! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, и тук и харесваш много. Колието е страхотно, а и целият аутфит също. Кога ще започнеш да качваш твой снимки по-често? ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен блог! Страшно харесвам тази чантичка, но и сандалите са убийствени! Браво! Вече определено следя твоя блог :)

    http://pollysboudoir.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  6. страхотна си, много добре се е получило... а за чантата дори малко ти завиждам :P

    ОтговорИзтриване