вторник, 3 август 2010 г.

Agnes B.


Започвам с една не толкова известна(поне до скоро не и за мен), но за това пък доста креативна дизайнерка-Agnès Andrée Marguerite Troublé (е не мога да го прозизнеса на български). Французойка, родена в малкото градче Версай, близо до Париж. По-добре позната е с бранда си Agnes B.
Та, докато се ровех из style.com попаднах на последната и мъжка колекция Spring 2011 и доста ме впечатли.
Първо, моряшко-милитъри стила. Или пък не толкова милитъри. Всъщност незнам и аз къде го видях това милитъри, както и да е.
Допаднаха ми якетата с двуредно закопчаване, както и еспадрилите, охх...<3

Освен това присъстват и по-casual дрешки, по-street-style. А на места моряшкото е съчетано с улично излъчване. Cool.

Харесват ми и цветните акценти, шарени панталони...


Обаче в това яке с вълнист принт направо се влюбих <3

И не на последно място-изборът на модели. Има и съвсем млади, и по-възрастни, прилежни, спретнатички или пък диви и рошави, което ме навежда на мисълта, че в колекцията има за всекиго по нещо. Coolest.



Гащеризоните тип "на баща ми работното облекло"(ама 1 към 1 са) ми хванаха окото, така де...нещо не мога да ги възприема.

Наистина се връзват с морската тематика, ако приемем че Агнес се е инспирирала от гащеризоните на корабните механици, но...whatever.
А да, и като за накрая...

Ohh, Romeo…
Шекспир и това е!

Expect more these days :)
Let my muse be with me!
Целувки!
Тony SHT.

images from: style.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар