сряда, 3 август 2011 г.

Happy 1st Birthday! ^^


Е, дочаках го и този момент. Миналата година, точно на тази дата, положих началото на едно от най-прекрасните ми и смислени начинания-този блог. Което автоматично означава, че днес, 3-ти август, е официалният рожден ден на The pretty fashionable! Ура! :D
Бих могла спокойно да заявя, че за тази една година доста неща се промениха в мен-от самодисциплината (изисква се за блога, да :D), вкусът, стилът ми…Но дори и аз останах изненадана от себе си поради факта, че въпреки непостоянната ми натура все още продължавам с това начинание. Не без ваша помощ, разбира се J Бих искала да благодаря на всички вас, които все още четете и коментирате, за всички съвети, вдъхновения и насърчения, които сте ми отправили-без тях може би нямаше да празнувам този рожден ден!
И така, мисля, че всеки празничен пост заслужава поне малко аутфит-снимки :D Наскоро се рових из гардероба на майка ми (да, ПАК! :D) и намерих тази пркрасна рокля. Мхм, да, малко ми е големичка, но пък тънкият колан е добро решение на този проблем J




Well, I waited for this moment for so long. Last year, exactly on this day, I started one of my greatest and most reasonable undertakings- this blog. Which automatically means, that today, on the 3th of August, is the official 1st birthday of The pretty fashionable! Hurray! :D
I can calmly say, that during this one year many things have changed for me-from the self-discipline (yes, it is demanding for a blog :D), my taste, my style…But even I was surprised by myself about the fact, that despite my inconstant nature I still keep on with this undertaking. Not without your help, of course J I would like to say one big THANK YOU to all of you, who still read and comment, for all the advice and inspiration you gave me-maybe I wouldn’t celebrate this birthday without it!
So, I think that every celebration post needs outfit photos :D I looked at my mom’s closet recently (yes, AGAIN! :D)  and found this beautiful dress. Mhm, yes, it’s a bit bigger for me, but the tiny belt is a good decision for the problem J

Рокля, колан/dress, belt-vintage; шал, очила, чанта/scarf, sunglasses, clutch-H&M; обувки, обици, гривни/shoes, earrings, bracelets-unknown.

Kisses!
Tony SHT.

7 коментара:

  1. Честита 1 годинкаааааа! (happy)

    Благодарение на блога те опознах много по-добре, за което съм изключително щастлива. Винаги ми доставя удоволствие да надзърна тук!

    ОтговорИзтриване
  2. Happy Birthday! :) Keep the great work :)

    Love the outfit :)

    XoXo
    Plami

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Честита 1 година. Пожелавам ти да продължаваш със същото усърдие и да празнуваме още рождени дни на блога ти. Роклята е много нежна и ефирна.

    ОтговорИзтриване
  4. ЧРД на твоя блог, Тони! Нека продължава да те вдъхновява, да ти дава нови идеи, да те мотивира и кара да обичаш модата още повече. А ние ще продължим да те четем с интерес.

    П.С. Аутфитът, който си спретнала, е супер!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита годинка на блога!!Нека продължава да те вдъхновява да откриваш нови и интересни идеи в модата.

    ОтговорИзтриване
  6. С голямо закъснение:"Честита годинка, Тони!"Желая ти още много вдъхновение и упоритост, за да продължаваш да ни радваш с всеки твой пост! :-)

    ОтговорИзтриване
  7. малко съм позакъсняла, но все пак честито. желая ти успех и вдъхновение :) Аутфита ти много ми хареса :)

    ОтговорИзтриване