сряда, 26 януари 2011 г.

Dilemma-the end. Or not.


Е, най-накрая отидох до „Манго”. И моята рокля я нямаше, разбира се. Колко „хитро” от  моя страна да чакам седмица, докато се наканя да я купя, и да си мисля, че все още ще ме чака в магазина.
Както и да е. Сякаш вече го преживях. Както каза мама-„Явно не е била роклята за теб.” Може и така да е. Тя не е била, но пък аз си намерих друга :D
Well, I finally went to “Mango”. And my dress wasn’t there, of course. How “smart” of me to wait a week ‘till I go to buy it and think it’ll still be there, waiting for me.
Anyway, I think I already got it over. As my mom said-“It wasn’t the dress for you, sweetie.” I guess so. If it wasn’t, I found another one :D


Знам, казах, че не искам черна рокля за сватбата, но пък май си преосмислих мнението :D Такава съм си-„Очаквай неочакваното”. А и тази не е черна, а тъмно синя! :D Седи ми добре, а има и сребристи елементи около кръста, с една дума-има с какво да я съчетавам. А и да си намеря друга, по-хубава и подходяща за сватбата...ами, тази винаги ще влезе в приложение. Всяка жена има нужда от една малка, черна (тъмносиня :D) рокля в гардероба си, нали така?
Сега вече спокойно съм готова за старт на лова за обувки и чанта, както и други аксесоари. Така че казусът ми се още продължава...Стискайте палци!
To be continued
I know, I said, that I don’t want a black dress for the wedding, but…I guess I changed my mind. :D That’s me-“Expect the unexpected.” And this dress is not black, it’s dark blue! :D it fits me perfectly and there are silver elements around the waist, so I have many variants to combine it with different accessories. And if I find another one, better for a wedding, well…every woman needs a little black (dark blue :D) dress in her wardrobe, right?
Now I can start with the hunt for shoes and a purse, as well as another accessories. So my casus is still running! Fingers crossed!
To be continued…

Kisses.
Tony SHT.

Images from: mango.com

1 коментар: