петък, 14 януари 2011 г.

Dilemma.

Мили мои другари и другарки по интереси,
Първо искам най-тържествено да се извиня за липсата на постове в последните дни. Просто беше дяволски натоварена седмица. Знам, че това не е извинение, но държа да знаете, че е от липса на свободно време, а не от мързел.
Днес се обръщам към вас с една много специална молба-помощ при избор на рокля.
Винаги, когато изпадам в дилема между две страхотни неща, се почудвам дали пък да не си ги взема и двете...е, не всеки път мога да си го позволя. В случая мога, но пък дрехата е за конкретен и много специален повод, така че ми трябва само една.
На кратко историята:
През пролетта ще присъствам на прекрасно събитие-сватба. За мое най-голямо щастие ме избраха и за шаферка. Първата ми мисъл бе, разбира се, с какво ще съм облечена :D След известни душевни терзания избрах роклята да е ушита по поръчка и до преди около седмица стриктно държах на това решение...
Докато не реших да посетя знаменития бургаски мол Плаза по случай сезонните намаления. Натъкнах се на страхотни решения на моя шаферски проблем в магазина на Манго. (и на доста други хубави неща се натъкнах, за тях по късно...)  Роклите са 2, сходен стил, цвят, и двете ми стоят еднакво добре. Ето и малко повече...
My dear friends,
Firstly I’d like to officially excuse myself for the lack of posts recently. It was just a damn hard week. I know this isn’t an excuse, but I insist you to know, that it’s because of the lack of free time, not laziness.
Today I bag you for a very special favor-to help me with the choice of a dress.
Always, when I’m in a dilemma between two great things, I think of buying them both…well, I don’t always have this opportunity. In this case I can, but it’s a really special occasion, so I need just one. Here’s the short story about it…
In Spring I’m going to take part in a really great event-a wedding. For my biggest happiness I was chosen to be a bridesmade too. My first thought was, of course, what I’ll wear :D After some soul torment I decided to have the dress made…and I was completely convinced in this decision a week ago…
Until I decided to go to the Bourgas Plazza Mall because of the season discounts. I ran across two great choices for my bridesmade problem in Mango. (I ran across much other  pretty things too, but later about them :D). So, there are two dresses, both in familiar style, color, both fit me pretty good. Here’s some further information…

No.1



Всъщност това бе първият ми избор. На мен ми се струва идеална за събитието, материята е страхотна. Единственият ми проблем е, че се съмнявам за по-нататъшната й употреба. Роклята е прекрасна сама по себе си, разбира се, просто не съм убедена, че ще имам други поводи да я нося (съгласно все още ученическия ми статус и предимно събитията, които посещавам :D). А наистина искам да има и по-нататъшно приложение.
Actually that was my first choice. It seems the perfect dress to me for this occasion, the silk is great. My only problem is that I doubt its further use on my side. It’s beautiful, of course, but I probably won’t have any other appropriate events to wear it (according to my school status and most of the events I visit :D). And I really want the dress to have further application.

No.2




Моделът е същият, само че цветът е като на No.1 (тъй като не ми се иска да съм с черна рокля на сватба), а мънистата за тъмни. Мисля си, че тази ще има по-голямо приложение, но...и аз не знам вече :D
The model is the same, just the color is like the No.1 one. (I prefer not to be with a black dress on a wedding), the beads are dark. I think this one should have better application, but…I don’t know, I’m really confused :D

А относно варианта за шиене на дрехата...мисля, че готовият е по-добър, от гледна точка на това, ще ми спести доста изхабени нерви...знаете как е, когато нещо не се получи както сте си го представяли :D
And about the variant of having it made…I think the ready one is better, according to this point of view, that it’ll save me a lot of fretting…you know how it is when something doesn’t happen in the way you’ve imagined it :D

Та така, пред дилема съм. Искрено ви моля да ми помогнете! (моляяяя!) Разбира се, отворена съм и към други предложения, не се стеснявайте да споделите :D
So, that’s the dilemma. I really bag you to help me! (pleeeeeeeaseee!) Of course, I’m open to some other ideas too, don’t be shy to share :D

Kisses.
Tony SHT.


Images from: mango.com

7 коментара:

  1. Аз съм за втората. Страхотна е като кройка и ще пасне чудесно за сватбата. Тони, хайде дай сега с обувките. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, то май и аз съм за нея :D Тя ще да е! :) А обувките днес започнах да ги издирвам, засега нищо, но поне до май месец има време! :D

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм за втората! Но може би с цвета на първата! :D

    ОтговорИзтриване
  4. Втората определено е по-добра. Но пък втората май е къса :)

    ОтговорИзтриване
  5. Втората определено и поздравления за цвета, много добре ще седи на сватба.

    ОтговорИзтриване
  6. И аз съм за втората, мисля че можеш да я ползваш и съчетаваш по много начини и ми се струва по-подходяща за събитието. Изборът на цвят също ми допада.

    ОтговорИзтриване
  7. Определено втората.Страхотна кройка.А и нпосле за лятото ще ти влезе в приложение

    ОтговорИзтриване