четвъртък, 5 май 2011 г.

Rocky Freja!

И още едно допълнение към вчера. Този път сесията на любимата ми Фрея за майския брой на парижкия Вог. Сякаш такова амплоа най-много и отива, бунтарско, лошо, момчешко и същевременно супер секси. Не че в кампаниите на Хари Уинстън не е сладка, но просто…не е нейното Аз :D Поне за мен.
And one more addition to yesterday. This time it’s a shoot of my favorite Freja for Vogue Paris May Issue. I think this is her special line-rebellious, bad, boyish and super sexy at the same time. Not that I don’t like her I the Harry Winston campaigns, it’s just not…her “Me” :D For me at least.









Иначе в сесията цветовете са това, което ме привлича най-много. Толкова ярки, на места еклектични. Редуващи се черно-бели снимки с ярко неонови такива, а в допълнение черно-жълтата рамка, още повече подчертаваща духа на цялата сесия. Точно това ми трябва при това мрачно и навъсено време.
Anyway, what I like in the shoot most are the colors. So bright, even eclectic. Both black-and-white pics with neon ones, and a yellow-black frame in addition, which highlights the shoot’s spirit even more. That’s exactly what I need in this dark and dreadful weather.

Kisses.
Tony SHT.

Images from: fashiongonerogue.com

2 коментара:

  1. Страхотна сесия! Много ми харесва!

    Плами

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. напомня ми на старите рок звезди.. супер е! а тези, които са с жълто-черната рамка, ми приличат на марки... би било много интересно да има подобни модни марки. :D

    ОтговорИзтриване